HTML

Törzskocsma

„Még a blogolvasással is nagyon hamar leálltam. ...Szomorú látni, hogy mi jön ki az emberekből, amikor nincs kontroll, amikor nincs rajtuk azonosító szám. Az a fajta indulat, feszültség, indulatosság, felületesség, butaság… Nem járok kocsmába tájékozódni.” (Sólyom László)

Friss topikok

2008.04.01. 01:01 IS

Az egyszeri kommentező naplója

(Sólyom Lászlónak, azaz a blog mottójának, is szeretettel)

Sikerült megszereznünk Kovács János titkos naplóját, mely hihetetlenül izgalmas bepillantást enged egy nagyformátumú, megnemértett nagy gondolkodó mindennapjaiba. Állítsunk emléket ennek a világmegváltó véleményformálónak naplója szöveghű közlésével.

2006.08.15 Most már elegem van abból a felháborító hazugságáradatból, amely már a blogokból is árad. Visszavágok, és mindenkinek világosan el fogom magyarázni, hogy miben tévednek, és mi az egyetlen helyes értelmezése a világnak. Nem hagyhatjuk, hogy a hazugságok árasszanak el minket.
regisztrálok.

2006.08.16 valami jó nickname kellene, amely rögtön rámutatna, hogy mennyire hülye a másik hozzám képest. amitől rögtön megvilágosodik, és elhúz a francba. másrészt mutasson rá, hogy most én az elnyomottak nevében szólok, magam is el vagyok nyomva ezekkel a hazugságokkal. na gondolkodjunk ... gondolkodjunk ... gondolkodjunk ... a faszt beléjük, nem jut semmi az eszembe! ... no, ez a "faszt beléjük", ez nem is olyan rossz. persze, úgy tűnik, hogy milyen mosdatlanszájú vagyok, de valójában ezzel jelzem, hogy erkölcsileg a hazugságuk felett vagyok, és hogy nem hagyom magam, ha ők úgy, akkor én is úgy. nicknevem, mely megmutatja, hogy mennyivel felette állok ennek a hazugságáradatnak, és a hülyék tömegének: fasztbelejuk. milyen jól választottam!

2006.08.25 az első hozzászólásom. azért tartott ilyen sokáig, mert a legtöbb hülyeségre nincs nekem időm, hogy reagáljak, és valami megfelelő helyre időzítettem megjelenésem, valami olyan helyre, ahol velősen meg tudom mutatni teljes világnézetem. egy blogon éppen a nekem tetsző hangulat volt, együtt fikázták a posztoló meg a kommentelők a témát, amikor megjelent egy seggdugasz, és elkezdett összevissza írogatni, hogy miért nincs igazuk. mikor még harmadszorra sem sikerült megállítani őt a kommentelőknek, úgy éreztem, hogy az én döntő érvelésemre van szükség a helyzet normalizálásához. dobog szívvel beléptem a blogra, és megírtam első kommentem:"Húzz innen a picsába, kisköcsög!". ezekkel csak így lehet beszélni, másból nem értenek, muszáj volt. Még kétszer visszaírt, de aztán sikeresen le is kopott. Azt hiszem jól sikerült a debütálásom.

2006.10.09. szép lassan elhelyezedem. rátaláltam azokra a blogokra, ahol egyformán látjuk, hogy mennyire hülyék a többiek. néhány barátot is szereztem: anyatok203 és hazudtokestereggel kifejezetten szimpatikusan írnak. tulajdonképpen nekik van igazuk: ezekre már nem szabad pazarolni az értelmes vitát, úgy sincs annyi agyuk, hogy megértsék.
kicsit elhanyagoltam a blogírást, mert nem volt munkám, és csak céges gépet használok, de most ez az éjjeli őrző-védő állás (nem éjszakai portás, bazmeg!) ezzel a 386-os géppel újra ad időt.

2006.10.15 ezt le kell írnom. képzeld el, apám, tegnap egy blogon belekötöttek a nickembe. azzal jönnek, hogy milyen mocskosszájú. hát a jó kurva anyjukat! kötözködtek a gecik! na jó, este még bírták a tempót, de most itt éjszaka már csak én vagyok fenn, most már nem tudják törölni, amiket írok. szemétkedtek a nickemmel? megérdemlitek.

2006.10.16. visszanéztem a tegnapi helyre, a bloggazda admin posztban írta, hogy bekeményít, és engem bannol, meg előzetesen moderál, meg szűr, meg minden. a hülyéje. beszéltem hazudtokestereggel-lel, aki számítógépes csávó, azt mondta, majd jól rájuk néz. estére szét is trollozta azt a blogot, asszem 17 vagy 18 nickkel ugrott neki. a mocsok csávója nem bírta. győztünk, megmutattuk, hogy milyen a magyarok istene.

2006.11.07. a feleségem terhes, most már bármelyik nap meglehet a baba. ezért aztán én is elkezdtem nézegetni ezeket a női blogokat. hát hogy ott micsoda picsák vannak! az egyik csinál valami faszságot, amivel kikészíti a csávóját, és még akkor őt vigasztalják, ahelyett, hogy jól megmondanák, hol a helye. na egy-két ilyen picsát helyre tettem. ezek is a nicknevemen vannak kiadakva, de írtam nekik, hogy feldughatják maguknak, ez a nickem, és ez is marad. akinek nem tetszik, elmehet a bús picsába.

2006.11.15. megvan a baba! elmentem egy ilyen babás helyre megírni (a kedvenc blogom nem erre való, meg még kiröhögnének a haverok, hogy milyen érzelgős fasz vagyok), erre elkezdtek beszólni, hogy mit keresek még itt. na ne tudd meg! baszogatnak a gyerekkel, aki éppen most született! hát nekik álltam, szóltam megint hazudtokesteregel-nek, nem sok maradt belőlük. hát a jó büdös kurva életbe kell beszólni, megérdemelték. a buzijai.

2007.03.20. na megint kimaradt a naplóírás. tudod, gyerek, második állás, hogy legyen elég pénz. elmentem segédmunkásnak nappali műszakra, téglát hordani. szar meló, de jobban fizetik, mint azokat a beképzelt bölcsészeket, egyetemi diplomával, meg 8 dioptríás szódásüveggel. napi 10 ezer zsebbe, az államnak meg ehhez semmi köze, majd pont ezeknek fizetek adót.

2007.04.10. hát ezt már nem hagyom annyiban! a gyerek beteg lett, elvittem orvoshoz, erre azt mondják, hogy vizitdíj! hát lopom én a pénzt? kerestem egy ilyen egészségügyi blogot, azt hazudták, hogy nem fizetnek elegen TB járulékot, azért kell még a vizitdíj is. hát a jó anyjukat! nekem az orvos gyógyítsa meg a gyereket, ne a pénzemet szedje el! jól megmondtam véleményem, menjenek retkes büdös anyjuk picsájába. megint letiltottak, de hazudtakreggeleste elintézte őket.

2007.05.20: egy éves a kedvenc blogom, volt tegnapelőtt blogtalálkozó. heten voltunk, csupa jófej srác, jól megbeszéltük, hogy milyen kibaszott szarul van ez az egész kibaszott rendszer felépítve, és hogy dinamittal kellene az egészet felrobbantani.  valaki mondta is, hogy másnap menjünk el egy ilyen nagypofájúnak beverni a képét, ő tudja, hogy merre jár, be is lelkesedtünk, el is határoztuk, de aztán valahogy mégse került rá sor, nem is tudom, miért. anyatok203-ról kiderült (nem volt ott, csak pletykálták), hogy egy nagy pártembernek a gyereke. de mondták, hogy en mondjam senkinek, mert nem mutatna jól az apjnál, ha kiderülne, hogy miket írogat a fia. persze, megértettem, ma nem beszélhet az ember igazán a szívéből. szólásszabadság, haha! be kellene verni ezeknek a pofáját, az lenne a szólásszabadság!

2007.09.04. megjöttem a nyaralásból. semmi se változott. ugyanazok a faszok nyomulnak mendenfelé. kellene valami határozottabbat lépni. most már van valami nevem is, egyszer már hivatkoztak is rám (mondjuk széttrolloztuk azt a blogot, mert mint a "legmodortalanabb nick" hivatkoztak), de még nem tudom mi is legyen az. gondolkodjunk ... gondolkodjunk ... gondolkodjunk ... nem jut semmi az eszembe, de majd beszélek a haverokkal.

2007.12.24 karácsony van, a szeretet ünnepe, kicsiny családommal álljuk körbe a fát (a gyerek még csak bizonytalanul álldogál, leginkább letottyan). ajándékozás után gondoltam, kicsit leülök szétnézni a gép mellé, hát nem azt látom, hogy valakik viccelődnek, hogy aszongya: náluk már a gyerek se hiszi el a jézuskát. kicsit elborultam az agyam, miután jól kiosztottam őket még az asszonnyal is összerúgtam a port, mert ő se fogta az adást. a gyerek meg persze sírt. na így basszák szét az ember ünnepét!

2008.04.01 a gyerek végre kimondta az első szót, elsőre nem értettem, aztán meg nem hittem a fülemnek, de végülis el kellett hinnem. azt mondta: buzi. lehet, hogy mégse jó példát mutatok a gyereknek?

2 komment

Címkék: humor


A bejegyzés trackback címe:

https://torzskocsma.blog.hu/api/trackback/id/tr42357864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dekoninckx (törölt) 2008.04.06. 15:54:33

Most miért vagy megsértve? Mert Sólyom a bokros teendői közt éppen nem találta meg a kevés tényleg tartalmas blogot (mint pl. a reszvetelidemokracia.blog.hu), a csúcs Törzskocsma meg akkor, mikor az ominózus "mottót" írta, még nem is létezett?

is 2008.04.07. 20:42:31

Elsőre csak annyit akartam írni, hogy ennek a cikknek van egy dátuma, meg egy címkéje. No offense. Peace.

Aztán másodszorra ezt találtam:

"Azért gyülekezett több száz ember a jegyirodánál, mert április elsején hajnalban Molotov-koktélt dobtak a jegyirodába ismeretlenek, a helyiség teljesen kiégett, a tulajdonos feljelentést tett a rendőrségen.

A jegyiroda tulajdonosa április 3-án közleményt adott ki, melyben arról számolt be, hogy március 20-án egy nő a Hungarica együttes koncertjére akart 10 jegyet venni, és összetűzésbe került az iroda alkalmazottaival. A közlemény arra is kitér, hogy a jegyirodában történtekről, majd pedig a gyújtogatásról többször beszámolt a kuruc.info portál is, amelyet az igazságügyi tárca korábban uszító hangvételűnek minősített. "

süti beállítások módosítása